Правила поведінки в ліцеї

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

Учень приходить в ліцей за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.

У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов’язаний пред’явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов’язаний представити довідку з медичної установи.

Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.

Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.

Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з ліцею та його території в урочний час.

Учень повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

Поза навчальним закладом поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім’я ліцею.

Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.

Розклад уроків учнів 1-4 класів Клеванського ліцею №1

Ви можете переглянути розклад уроків учнів  1-4 класів Клеванського ліцею №1 в режимі онлайн або скачати його натиснувши “Скачати” нижче

Розклад уроків учнів 5-11 класів Клеванського ліцею №1

Ви можете переглянути розклад уроків учнів  5-11 класів Клеванського ліцею №1 в режимі онлайн або скачати його натиснувши “Скачати” нижче

ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ

Коли вчитель входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять, окрім уроків інформатики, коли учні працюють за комп’ютером.

Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.

Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.

Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.

Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.